من داروهای ضد انعقاد را مصرف می کنم. در رژیم غذایی من به چه چیزی باید توجه کنم؟


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان abujasempes و آدرس abujasempes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

ازدواج

من داروهای ضد انعقاد را مصرف می کنم. در رژیم غذایی من به چه چیزی باید توجه کنم؟
سه شنبه 6 خرداد 1399 ساعت 15:29 | بازدید : 162 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

من داروهای ضد انعقاد را مصرف می کنم. در رژیم غذایی من به چه چیزی باید توجه کنم؟

هدف اصلی چیست؟
در مورد آقای Agisilaos ، آنچه ما می خواهیم اینست که از غذاهای رژیم غذایی او که سرشار از ویتامین K هستند ، استفاده کنیم. ویتامین K یک عامل انعقاد خون است و بنابراین تأثیر رقابتی بر دارو دارد. ما ابتدا به او می گوییم که 24 ساعت قبل چه چیزی را بخورد ، پس از اطمینان از رژیم غذایی آقاییلائوس که روز قبل نمایان بود ، به ما بگوید. به این ترتیب می بینیم که وی چندین سبزی جوشانده سرشار از ویتامین K مانند گل کلم و کلم بروکلی مصرف کرده است ، در حالی که در تهیه غذاهای خود از روغن زیتون به اندازه کافی استفاده می کند و غذاهای روغنی مانند برنج اسفناج را دوست دارد.

چه غذاهایی سرشار از ویتامین K هستند؟
قدم بعدی ما تهیه لیست غذاهای سرشار از ویتامین K مانند کلم بروکلی ، گل کلم ، کلم بروکسل ، کلم ، آرگولا ، اسفناج ، کاهو ، محصولات سویا ، به آقای Agisilaos بود. جگر ، مارچوبه ، روغن زیتون و لوبیا ، نخود فرنگی و برگ چغندر ، غذاهایی که حاوی مقادیر متوسط ​​ویتامین K هستند ، و بیشتر روی آن دسته از غذاهایی که در رژیم غذایی وی قرار دارند تمرکز دارند.

آموزش مهم است
ما می توانیم مواردی را انتخاب کنیم که کاملاً وجود ندارد - به عنوان مثال کلم بروکلی را می توان جایگزین کدو سبز آب پز کرد و اسفناج را می توان یک بار در ماه مصرف کرد و مواردی که مصرف آنها به مقدار مشخصی مانند روغن زیتون ادامه می یابد را می توان مصرف کرد.

آموزش با ابزار مناسب (وسایل خانگی ، عکس قسمتها) در اندازه مناسب ، بسیار مهم است ، به طوری که میزان ویتامین K که از غذاهایی که روزانه به شما اجازه داده ایم دریافت خواهید کرد.

سرانجام ، به دلیل این که مقدار کلسترول LDL افزایش یافته است ، در اینجا نکاتی در مورد رژیم غذایی ذکر شده است ، زیرا ما به میزان قابل توجهی میزان سبزیجاتی که او می خورد ، از جمله از جمله غلات کامل در رژیم غذایی او را برای افزایش فیبر ، و مصرف غذاهای سرشار از استرولهای گیاهی به میزان قابل توجهی کاهش خواهیم داد. مانند مارگارین و ماست.





|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: